zondag 30 juli 2017

Carnivorenfestival

Geen vlees!
Ik heb twee jaarlijkse etentjes met (ex)collega's en afgelopen donderdag was het alweer tijd voor de tweede. Deze groep is van iets latere datum dan de vorige eigenlijk is dit de groep collega's waarmee ik ging werken nadat het vorige programmateam stopte.

Waar ik met het ene team elke keer ergens anders afspreek is het voor dit team van carnivoren in hart en nieren een uitgemaakte zaak dat we bij Yamas gaan eten. Er was echter het een en ander veranderd sinds ons vorige bezoek, men had het pand van de buren erbij getrokken en meteen een complete verbouwing doorgevoerd zodat we in een totaal nieuwe omgeving terecht kwamen. Deze nieuwe omgeving was echter een stuk mooier dan de oude dus dat was al een plusje. De bediening en de gerechten waren van dezelfde hoge kwaliteit die we van onze vorige bezoeken gewend waren waarbij de rest gewoontegetrouw vlees, veel vlees, bestelde maar ik voor de verandering eens de visschotel nam met dorade, zwaardvis, zalm en een gamba. Het bleek dat de vis net zo goed, zoal niet beter was als het vlees dus ik was meer dan tevreden met mijn keuze. Net zoals met de uiterst gezellige avond die we volgend jaar zeker weer over gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten