woensdag 12 juli 2017

Back home

Build it
Na het ritueel van douane en controles waren was het weer wachten geblazen en nam mijn vriendin plaats aan een tafeltje terwijl ik voedsel ging scoren. Dat werd voor haar een uiterst gezonde sushi box en voor mij een ontzettend ongezonde hamburger van build your own burger. Daarbij voor ons beiden een Coors light, haar biertje, en we kwamen de tijd tot boarden wel door.

Bij de gate aangekomen bleken we helaas geen business class gekregen te hebben maar wel stoelen met extra beenruimte en dat was best wel fijn. De terugvlucht verliep vlot waarbij ik in gesprek kwam met twee Amerikanen naast ons die naar Amsterdam en Parijs gingen en die tal van goede (?) tips van mij kregen tot we tenslotte op Schiphol landen. We appten mijn zwager die ons kwam ophalen en daar kwam een einde aan een erg mooie vakantie. Maar het allergrootste pluspunt van de vakantie was wel het feit dat mijn vriendin Amerika ook ontzettend goed bevallen was en dat we zeker gezamenlijk gaan terugkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten