vrijdag 28 juli 2017

Het pannenkoekenschip

Gezellig maar toch niet mijn ding
Afgelopen week gingen we met een groepje collega's lunchen op het pannenkoekenschip (ja die bestaat echt). Nu heb ik al heel lang geen pannenkoeken meer gegeten en ben ik er absoluut niet dol op maar ik ging in ieder geval voor de gezelligheid mee en wie weet vond ik het wel heel lekker.

Het was mooi weer dus we gingen op het dek zitten en al gauw kwamen de drankjes (spa blauw en rood waren erg populair) en werd de tafel gevuld met pannenkoeken beleg. Dingen die ik herkende zoals stroop en suiker maar ook dingen waar ik heel erg van opkeek zoals ragout en hagelslag. Toen de pannenkoeken arriveerden nam ik er een met spek (in ieder geval iets hartigs) en deed er uiten en champignons op. Echt niet vies maar pannenkoeken zijn echt mijn ding niet vond ik wederom uit. Na een tweede pannenkoek zonder spek maar met worst en kaas werd wederom bevestigd dat ik geen pannenkoekenliefhebber ben. Echter het weer was mooi en het gezelschap was goed dus ik genoot volop van de lunch maar of ik volgend jaar weer meega is de vraag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten