dinsdag 24 juni 2014

Ziekenbezoek

Het ziekenhuis logo
Vorige week werd er onverwacht een collega van mij opgenomen in het ziekenhuis en aangezien ik haar buiten het werk ook regelmatig zag besloot ik uiteraard op visite te gaan. Dit deed ik samen met een oud-collega want wij hadden gedrieën, met aanhang, regelmatig uitstapjes gemaakt naar onder andere Ameland en Disneyland paris.

Zo pikte ik hem eerst in Kortenhoef op waarna wij naar het St. Jansdal ziekenhuis in Harderwijk reden. We vonden haar kamer, overhandigden de boeken en zaten aan haar bed te praten. Het ergste voor haar was dat alles nog in onderzoeksfase was en behoorlijk onduidelijk. Gelukkig kwam er die middag bericht dat ze donderdag naar Utrecht kon voor een onderzoek en vrijdag weer naar huis om op de resultaten te wachten. Hopelijk komt er gauw duidelijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten