zaterdag 14 juni 2014

Nachtelijke snack

Niets open dus
Toen we na afloop van het dansfeest naar huis reden gaf een van mijn twee vriendinnen aan dat ze best wel trek had. Gelukkig kom je op de terugweg vanuit Noordwijk over de A4 langs het brugrestaurant waar allerlei restaurants en fastfood toko's in zitten. We stopten daar dan ook om wat te gaan eten maar tot mijn grote verbazing was alles al dicht terwijl ik verwacht had dat de fastfood zaken tot laat in de nacht open zouden zijn.

Nu zit er sinds enige tijd een nieuwe McDonalds vlak bij mijn huis dus renden we daar maar heen. De McDrive bleek inderdaad tot drie uur 's nachts open te zijn en dus konden de dames nog genieten van een burger, frappuccino en frietjes. Om de pret niet te drukken nam ik ook een royale with cheese zoals de Fransen zeggen en al gauw zaten we alles in de auto op te eten die dan ook meteen naar vette kledder rook. Daarna zette ik de dames thuis af en lag tegen een uur of drie zelf ook in bed.

1 opmerking: