maandag 23 juni 2014

De efteling

Ravelijn
In een week tijd twee pretparken is best wel fors maar dat is wat mij gebeurde. Na vorige week een bezoek aan Walibi met mijn werk stond er deze week een bezoek aan de Efteling op het programma met mijn zusje en zwager.

Het was mooi weer maar gelukkig was het niet al te druk in het park dus de rijen waren kort en we konden zonder al te lang wachten attracties als de piranha, de vogel Rok en droomvlucht in. We hadden kortom een prima dag en de bekende attracties werden allemaal bezocht. Nieuw voor mij was de show Raveleijn waar ik met bewondering naar keek. Deze show misstond absoluut niet als hij in een van de grote Amerikaanse parken was opgevoerd met zijn combinatie van dieren, actie en techniek. Aan het eind van de dag was het weer tijd om huiswaarts te keren en aangezien het behoorlijk laat was geworden besloten we om bij mijn zusje en zwager te gaan eten. We haalden dan ook eten bij de plaatselijke snackbar voor mijn neefje een een vriend van hem en bij de Chinees, a taste of Szechuan, voor ons. Na de maaltijd vertrok ik weer naar huis want uiteraard moest ik maandag weer werken. Het was een prima dag geworden en zeker vatbaar voor herhaling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten