maandag 2 juni 2014

Parkeren

Een auto die denkt dat ie een bus is
Ik heb het er wel vaker over gehad dar het aantal parkeerplekken in mijn buurt niet geheel evenredig is aan het aantal auto's dat de diverse bewoners gezamenlijk bezitten. En dan is het niet dat er meer plekken zijn dan dat er auto's zijn maar helaas het omgekeerde, er zijn meer auto's dan parkeerplaatsen. Dat leidt er toe dat ik soms in mijn eigen straat sta en soms in een straat die wat verder van mijn deur ligt. En eenmaal heeft het zelfs geresulteerd in een parkeerboete voor parkeren op een plek waar dat niet mocht.

Het beeld dat ik echter aantrof toen ik mijn auto wilde parkeren deed mij heel erg met mijn hoofd schudden. Een dinky toy die zodanig ingeparkeerd wordt kan alleen maar een vrouw als bestuurder hebben en is een hoofdoorzaak van te weinig parkeerruimte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten