dinsdag 3 juni 2014

A-fusion

Het viel voor het eerst op dat de naam aan de muur hangt
Maandagavond is een ongebruikelijke dag om uit eten te gaan maar aangezien mijn tafelgenote zelf in een restaurant werkt zijn de opties wat beperkter. Ik had gekozen voor een bezoek aan A-fusion aangezien ik daar veel minder vaak kwam dan vroeger en ik blijf het een top tent vinden.

We betraden voor zessen de zaak en dit was de allereerste keer dat het niet afgeladen zat maar al gauw vulde het restaurant zich zoals ik gewend was en wisselde het tafeltje naast ons zelfs van gasten terwijl wij aan het eten waren. De klassiekers als de oesters in taosie, de wakame (zeewier) salade en de tempura garnalen werden deze keer vergezeld van nieuwkomers als de saté kambing (normaal neem ik de ossenhaas), kai lan en gyoza. En zoals altijd het was allemaal top, heerlijk genieten van lekker hapjes en een vriendelijke bediening wat kan een mens zich meer wensen. Reclame maakt de zaak niet, de website toont alleen het adres en het telefoonnummer en toch zit de tent zeven avonden per week vol, dat zegt meer dan genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten