donderdag 5 juni 2014

Antwerpen

Onze parkeergarage
Zo zie je elkaar jarenlang niet en zo zie je elkaar twee keer heel snel achter elkaar. Dit gaat op voor mijn vriend Mike, een Amerikaan die ik leerde kennen toen hij in Nederland voor KPMG werkte. In 2008 ging hij terug naar Amerika en zagen we elkaar niet meer totdat de boys afgelopen mei naar Amerika gingen en wel naar Minnesota, de staat waar Mike woont en ik hem voor het eerst in zes jaar weer zag en ook kennismaakte met zijn vriendin Nikki.

Behalve dat hij ons rondleidde in zijn huidige woonplaats vertelde hij dat hij in juni in Amsterdam was met zijn vriendin en uiteraard maakten we een afspraak voor die tijd. Woensdag gingen we dan ook naar Antwerpen (hij kent Amsterdam goed genoeg en het heeft dan ook geen zijn om hem hier rond te leiden). Ik pikte hun dan ook om tien uur op bij de vrienden waar zij logeerden en in een vlot tempo reden we naar Antwerpen. Geleid door mijn satnav werden we probleemloos naar de de parkeergarage op de meir geleid waar we onder een niet al te best weertje de stad betraden. Het was niet koud maar het regende wel behoorlijk dus de eerste stop was een blokker waar een paraplu aangeschaft werd alvorens het tijd was om een lunchplek te zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten