woensdag 11 juni 2014

Jubilea

Het cadeau dat de gasten kregen
Donderdag vierden een aantal collega's van mij gezamenlijk hun diverse dienstjubilea. Ze hadden ervoor gekozen om dat vanaf 17:00 in onze bedrijfskantine te doen en hadden deze daartoe omgetoverd in een gezellige ruimte met loungebanken en versieringen. Bij binnenkomst werden de bezoekers ook nog met een geschenk verrast en wel een nationale bioscoopbon zodat mijn volgende bioscoopbezoek ook nog een keer gratis is.

Uiteraard was er muziek en een bar maar ook aan de maaltijd was zorg besteed. Er kwam namelijk een prima de luxe Indonesische rijsttafel te staan verzorgd door de firma cuisine mondiale. Er was voor de meest uitgebreide versie van de rijsttafel gekozen en wel de Kalimatan variant. Onderdeel hiervan was de saté kambing en alhoewel dit officieel een saté van geit is wordt deze in Nederland vrijwel altijd opgediend van lamsvlees. Tot mijn vreugde was deze echter wel degelijk van geit gemaakt en mijn waardering van cuisine mondiale schoot nog verder omhoog. Tegen een uur of tien was het tijd om te vertrekken en met dankzegging aan mijn collega's aanvaarde ik de weg naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten