woensdag 18 juni 2014

Di sale

De biefstuk rolletjes
Na het bezoek aan Walibi was het tijdig weer naar huis gaan want die avond zou ik uit eten gaan met een vriendin via een Iens dinner deal. Deze keer was het haar beurt geweest om te kiezen waar we gingen eten en dat werd bij Di Sale in oud zuid. Ondanks alle wegopbrekingen (drie stuks) die we tegenkwamen reden we vlot naar het restaurant en parkeerden om de hoek waarbij mijn parkmobile wederom prima van pas kwam.

Het Italiaanse restaurant was luxueus ingericht en zat behoorlijk vol, met naar bleek aardig wat mensen die dezelfde deal hadden als wij. Die deal begon met een glas prosecco terwijl wij het keuzemenu doornamen. Voor nam zij de caponata en ik ging voor de soep die vandaag van zeewolf was met een paar mooie stukken vis in de soep.. Beide kozen wij als hoofdgerecht voor de met pastinaak gevulde biefstuk rolletjes in een madeira-jus. Naast onze fles water nam zij nog een glas rosé en ik een glas rode wijn voor bij mijn vlees.Alles smaakte werkelijk prima en als finishing touch kwam de chef na het hoofdgerecht ook even langs om te vragen of alles gesmaakt had. met twee prima desserts (chocoladetaartje voor haar goed Italiaans ijs voor mij) en espresso en latte macchiato verlieten wij erg voldaan Di Sale, een aanrader wat mij betreft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten