maandag 23 juni 2014

WK 2014


Ole Ole Ole
Ondanks het feit dat het WK voetbal al een tijdje aan de gang is heb ik er nog steeds niet over geblogd. De eerste twee wedstrijden had ik in de zon gezien en dat was ook voor deze wedstrijd een optie, dat of bij vrienden gaan kijken.

Mijn bezoekje aan de Efteling van gisteren gooide echter roet in het eten. Ik was zo slim geweest om mijn cap te vergeten en heb de hele dag in het lekkere zonnetje gelopen. Maandagochtend had ik geen enkel probleem maar in de loop van de dag begon ik toch te voelen dat ik te lang in de zon had gelopen. Het was dus vandaag op tijd naar huis, een asperientje innemen en thuis op de bank naar de wedstrijd kijken. Nu ja volgende week zondag in de herkansing als we de achtste finale spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten