maandag 4 juli 2011

De oranjerie

Zondag avond reed ik naar Roermond daar er maandag een klant sessie was, een die de hele dag zou duren van 9 tot 5. Aangezien het in het zuiden van het land was besloot ik in een hotel te overnachten zodat ik lekker fris aan de start zou verschijnen. In eerste instantie was het in Venray en had men een kamer voor mij geboekt in hotel de zwaan. Op het laatste moment veranderde de locatie naar Roermond en dat is nog een half uur verder reizen. Het hotel werd dus ook veranderd en nu was het hotel de oranjerie in Roermond geworden.

Na een vlotte rit met omweg (er was onderhoud op de A2) arriveerde ik om 9 uur in hartje Roermond bij het van der Valk hotel annex theater. De parkeergarage lag tegen het hotel aan en ik was al snel op mijn kamer. Het was niet splinternieuw maar zag er stukken beter uit dan mijn vorige ervaring in Veldhoven. Al snel arriveerde een collega en wij begaven ons naar het terras aan de voorkant van het hotel. Een heerlijke lounge bank omgeven met glazen wanden en een overkapping met terrasverwarmers maakten het tot een aangename plek om te vertoeven. We zaten al gauw aan de bitterballen en aan de La Trappe dubbel van de tap de dag van morgen door te nemen. Na een prima avond op het terras was het tijd om te gaan slapen en ons voor te bereiden op de sessie van de maandag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten