zondag 3 juli 2011

Lunch in het bos

Op een niet zo mooie zaterdag kwam er een sms'je van een vriendin binnen of ik nog iets deed met de lunch. Na wat kort whatsapp verkeer zat ik in de auto onderweg naar het Amsterdamse bos voor een niet al te vroege, maar ook niet te late lunch.

Binnen een kwartiertje was ik ter plekke maar het was druk, erg druk op de parkeerplaats. Oorzaak was dat zowel de champions trophy dames hockey gehouden werd en ORCA een roeiwedstrijd op de bosbaan organiseerde. Desondanks kon ik mijn auto vlot kwijt en liep ik naar de bosbaan. Kijkend naar de drukt op het water had ik niet in de gaten dat mijn vriendin al aanwezig was en er zelfs in geslaagd was om een tafeltje buiten te bemachtigen. Op een gegeven ogenblik zag ik toch het drukke gewuif en liep naar het door haar bemachtigde tafeltje. We hadden een gezellige middag met een prima lunch en toen op een gegeven ogenblik het zonnetje ook nog begon te schijnen kon de dag helemaal niet meer stuk. Kortom een leuke en onverwachte middag wat wil je nog meer!

1 opmerking: