zaterdag 16 juli 2011

En weer een gig in de aanbieding

Meestal ben ik wel op de hoogte als er een leuke band in Amsterdam komt spelen maar deze keer werd ik verrast door een droevige tweet van Dennis dat hij op vakantie was als Face to Face in Amsterdam kwam. Face to face is een punk band die we nog nooit gezien hebben maar die wel hoog op het verlanglijstje staat. Ze spelen op 17 augustus in de melkweg en dan ben ik al lang en breed weer terug uit Istanbul. Van de week even kijken of er nog meer liefhebbers zijn en bij een positief antwoord even kaartjes halen voor het volgende concert in 2011.

1 opmerking:

  1. Ik heb nog geopperd om wat eerder terug te gaan hiervoor, maar dat werd niet met gejuich ontvangen... echt balen, jaren op gewacht, en dan komen ze precies als ik weg ben. Ik kan alleen maar een welgemeend "KUT!!!" zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen