zaterdag 2 juli 2011

Sonar

Ik ben de laatste tijd druk met het uitproberen van nieuwe apps voor mijn iPhone. Het opvallende is wel dat het merendeel in de categorie social media valt, spelletjes spelen doe ik (bijna) niet op de iPhone. De laatste loot aan de boom is sonar, een app die nog in beta is. Wat sonar doet is, op het moment dat je via Foursqaure ergens inlogt, kijken of er mensen zijn die je misschien kent op dezelfde plek. Hiervoor wordt Facebook, twitter en foursquare gebruikt en na het inloggen komt er dan een venster omhoog met suggesties van personen die je kent. Er zitten nogal wat foutjes in (logisch voor een beta versie) maar de meest storende is toch wel dat als ik met een bekende ergens inlogt de app niet zegt dat je er bent met die persoon (bv Dennis) maar zegt dat er een vriend van zowel jou als Simon aanwezig is. Ik vind de app in ieder geval interessant genoeg om voorlopig op de iPhone te laten staan.

1 opmerking:

  1. Na gebruik op de OJKB dag, heb ik hem ook op de iPhone geinstalleerd en uitgeprobeerd. Na een week kwam ik erachter dat het niks voor mij is, dus ik heb hem weer verwijderd.

    BeantwoordenVerwijderen