woensdag 27 april 2011

Hotel heel gewoon

Woensdagochtend had ik samen met een collega een presentatie bij een van onze klanten in de omgeving van Eindhoven. Omdat we er erg vroeg moesten zijn hadden we een hotel gereserveerd in Veldhoven, hotel heel gewoon. Nu was mijn hotel standaard erg hoog geworden na de omzwervingen in Azië en met een dergelijke naam had ik er niet al te veel vertrouwen in. Dat bleek helaas te kloppen want hotel heel gewoon lag weliswaar in hartje Veldhoven maar daar was dan ook alles mee gezegd. Nauw, benauwd en krap waren de omschrijvingen voor dit paleis. Klap op de vuurpijl was wel het blauwe plastic bekertje in de badkamer. En als je dan nog rekent dat de kamerprijs voor 1 persoon maar iets minder was dan ik voor 2 personen in mijn Aziatische 5* hotels betaalde dan weet je dat Nederland veel te duur is. Als laatste bleek dat het ontbijt pas vanaf half acht geserveerd werd en wij al eerder weg moesten dan begrijp je wel dat hotel heel gewoon succes na succes scoorde bij ons. Dus de gouden tip uit Veldhoven, logeer niet in hotel heel gewoon, gewoon niet doen! 

1 opmerking:

  1. Ik denk dat het meer te maken heeft met het relatieve inkomen van de plaatselijke bevolking. Zou mij niet verwonderen dat daar de prijs die jij in Thailand betaald hebt relatief zelfs duurder was dan wat je nu in NL betaald.

    BeantwoordenVerwijderen