donderdag 21 juli 2011

Martini

Mijn neefje mocht kiezen wat we na de film zouden gaan eten (mijn zusje en zwager hadden verteld dat ze zelf uit eten ging en dat ik de kinderen dan mooi mee uit eten kon nemen) en aangezien hij niet heel veel dingen lekker vind koos hij voor een pizza. Dat was voor mij een goed excuus om een ritje naar de Jan van Galen straat te maken en een bezoek te brengen aan Martini, de pizzeria waar ik vaste klant was toen ik daar nog woonde.

Net zoals vroeger met mijn goede vriend Dennis namen we een baguette met kruidenboter de man (vrouw) (en voor de kenners, hier kun je wel een 2 persoonsgerecht voor 3 personen krijgen), een pizza (een kleintje voor mijn neefje) en een ijs coupe met slagroom (zowel ijs als slagroom wordt zelf bereid) per persoon. Voor mij was het een feest der herkenning, de kwaliteit van alle gerechten was nog net zo goed als ik mij herinnerde en voor mijn nichtje en neefje was het een uitstekende kennismaking met een echte Italiaanse pizzeria. Zeer voldaan verlieten we dan ook de zaak met een rekening die nog geen €50 bedroeg. Een prima afsluiting van een prima middag.

1 opmerking:

  1. Martini, dat is inderdaad nog steeds genieten! Een paar maanden geleden nog geweest, maar het blijft gewoon top, top, top!!! Quatro Stagioni is mijn favoriet!!!

    En ze zijn inderdaad flexibeler dan Rose's Cantina!

    BeantwoordenVerwijderen