maandag 11 juli 2011

BBQ

Vandaag werd de nieuwe BBQ die mijn vader als Vaderdag cadeau had gehad ingewijd door de hele familie. Het was de laatste keer dat we allemaal konden voor de vakanties begonnen. Ik vertrok over minder dan 2 weken. Mijn zusje en zwager over exact 2 weken en mijn ouders over 4 weken. Onderwerp was dan ook uiteraard de diverse bestemmingen, Dublin, Frankrijk en Istanbul. Dit was echter niet het hoofdonderwerp van de avond want die middag was een wens van mijn zusje in vervulling gegaan die ze al meer dan 30 jaar had, een Louis Vuitton tas, voor kenners het schijnt om een Speedy te gaan. Ik heb zelden (nooit?) iemand zo gelukkig met een tas zien zijn, dus het was een goede aankoop te noemen.

De BBQ was, zoals altijd, uitstekend en even uiteraard was de Jack Daniel's BBQ saus aanwezig die ik in mei uit Amerika meegenomen had. Dat deed mijn zwager verzoeken om de volgende keer een krat mee te nemen want de laatste keer hadden zijn vrienden bij hem thuis ook van de saus geproefd en het was niet bij proeven gebleven. Kortom ik zie een goede toekomst weggelegd voor een bedrijf dat deze saus gaat importeren. Tegen 9 uur keerde iedereen weer huiswaarts, de volgende BBQ zal na de diverse vakanties plaatsvinden.

2 opmerkingen: