dinsdag 5 juli 2011

Roermond take 2

Betijds kroop ik mijn mandje in om de volgende dag de klant sessie te kunnen starten. Ik werd toen echter met mijn eerste teleurstelling met het hotel geconfronteerd het bed was SLECHT. Ondanks mijn credo dat ik altijd en overal meteen slaap heb ik een slechte nacht doorgebracht en kwam niet echt uitgerust de volgende ochtend uit de veren. Na het opfrissen zette ik de gang naar de ontbijtzaal in waar ik prettig verrast werd. Een prima ontbijt met echt verse jus d'orange, lekkere broodjes. gerookte zalm, fruit en goede koffie hielpen mij over de slechte nachtrust heen zetten. Vervolgens uitchecken, naar de parkeergarage lopen en de rit van nog geen drie minuten (hoe bedoel je om de hoek) naar de klant locatie inzetten en ik was ruimschoots op tijd aanwezig.

De dag was succesvol maar erg inspannend. Toen het dan ook tijd was om in te pakken en huiswaarts te gaan was ik daar totaal niet rouwig om. Na een ritje van twee uur was ik thuis en had alleen nog maar puf om lekker op de bank te hangen met een filmpje. Vroeg naar bed en dan dinsdag de week weer oppakken was dan ook het devies,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten