vrijdag 8 juli 2011

Fileleed

Toen ik donderdag vertrok uit Almere wist ik al dat het een droevige rit naar huis zou worden. Een collega was 's middags op het werk gekomen uit de richting van Amsterdam en vertelde dat er een vrachtauto in brand stond ter hoogte van Muiden en dat het een chaos op de weg was. Toen ik naar huis wou gaan keek ik dan ook even op de file info site en het zag er erg slecht uit. Zowel alle hoofd als alle sluipwegen naar Amsterdam stonden zo vast als een huis en zelfs de omweg via Utrecht zag er niet best uit. Na veel wikken en wegen besloot ik toch voor de normale route te gaan in de hoop dat het inmiddels wat beter zou gaan daar. Helaas was dat ijdele hoop en deed ik over een ritje van minder dan 30 minuten bijna 3 uur. Voorwaar geen pretje en ik vind dan ook dat brandende vrachtwagens op de snelweg verboden moeten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten