maandag 17 januari 2011

Zondag familiedag

Deze zondag was ik al vroeg (voor mij dan) bij mijn ouders te vinden. De nieuwe computer draaide al een tijdje zonder problemen en werkte erg prettig. Er waren uiteraard nog wat extra wensen en dingen die nog aangepast moesten worden. Mijn moeder had de ideale incentive gevonden om mij over te halen met de uitnodiging om gelijk te blijven eten. Ik ging dan ook fluks aan de slag terwijl mijn moeder (en niet mijn vader) druk met het eten in de weer ging. Ik sloot de printer aan, zorgde dat er weer verbinding met de camera gemaakt kon worden, herstelde wat op de mail server van planet (wat ben ik toch blij met XS4all) en verrichte nog wat onderhoud her en der. De enige die ontevreden was over alles was poes want die werd door mij on-ceremonieel uit de computer stoel verwijderd en dat wat toch  haar vaste plekje.

Na al het harde werk was het tijd om aan tafel te gaan en daar stond een heerlijk maal van een varkenshaasje met champignons. aardappels en in ham en kaas gerolde witlof klaar. Doe daar een mooie St. Emillion grand cru blij en het was genieten geblazen. Na een heerlijke fruit salade van kiwi en ananas gevolgd door koffie en ik had echt niets om over te klagen. Toen ik dan ook naar huis ging was iedereen tevreden. Ik had een heerlijke maaltijd achter de kiezen, mijn ouders hadden een computer die beter werkte en waar weer een printer en een fototoestel op konden en poes had haar stoel weer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten