dinsdag 25 januari 2011

Weinig koken

Dit zijn de weken van het weinig koken. Het is druk op het werk, zowel met werken als met sessies over allerlei interessante zaken. Daarnaast staan er veel restaurant bezoek in de agenda en ook leuke avondjes met vrienden. Vanavond was het weer zo´n avond waar werken de boventoon voerden en het werd dus weer een latertje. Uiteraard is het slecht werken op een lege maag en toen het er naar uitzag dat het eten er bij in ging schieten vroeg ik wie er nog wat wou eten. Nu heb je een probleem als je op een maandag in Almere wat wilt laten bezorgen. De meeste bezorg zaken zijn op maandag dicht en diegenen die open zijn... Laat ik zeggen dat ik wel heel erg veel honger moet hebben voor ik daar wat ga bestellen. Dan maar in de auto stappen en zelf wat gaan halen want het is slecht werken op een lege maag. De rit voerde naar het gouden huis, waar ik vorige week ook al van de keuken had mogen genieten. We hadden van te voren besteld dus het eten stond al klaar toen we binnenkwamen. We namen het in ontvangst stapten in de auto en reden terug naar het werk waar we het ons goed lieten smaken. Uiteraard werd er daarnaast hard door gewerkt en iedereen ging na afloop tevreden naar huis. Al het werk was af en de maaltijd was schoon opgegaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten