vrijdag 28 januari 2011

Lunch sessie

Tussen alle bedrijven door was er deze week ook nog een lunch sessie bij ons op het werk. Een mooie gelegenheid om aan onze collega's te tonen wat we de afgelopen tijd bereikt hadden. Men kon zich de afgelopen week via ons intranet inschrijven en het liep storm. In de voorbereiding hadden we afgesproken om drie verschillende parallel presentaties te houden, de groep deelnemers in drieën te splitsen en zo iedereen alle sessie te laten beleven. Een van de sessies werd door een van onze klanten gehouden, hij liet zien hoe onze werkwijze was, een collega liet een proces zien dat ontwikkeld was als proof of concept voor een klant en ik liet het proces zien waar wij wij mee bezig waren. Ik had slechts 15 minuten, plus 5 minuten voor vragen om te laten zien waar ik normaliter zeker een half uur over deed. Gelukkig kan ik snel praten als het nodig was en het lukte mij dan ook om in sneltreinvaart overal door heen te lopen. Tijdens de sessie was iedereen positief en geïnteresseerd en ook in individuele gesprekken na afloop gaven de collega's aan het als zeer prettig ervaren te hebben. De mooiste beloning kwam via de mail van een collega. Zij gaf aan het een top sessie gevonden te hebben waar zij veel geleerd en gezien had. Ze sloot af met het verzoek om dit elk kwartaal te doen  Dat zijn wel de dingen waar je dit soort dagen voor doet. Wat mij betreft doen we het inderdaad elk kwartaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten