dinsdag 11 januari 2011

De zeedijk

Ik schrijf vaak een stukje over de restaurants en kroegen die ik bezoek op de zeedijk en aanpalende omgeving maar iets over de dijk (zoals hij in de volksmond heet) heb ik nog nooit geschreven. Nu heeft iemand een kwijnende facebook pagina over de zeedijk gemaakt waar weinig gebeurde. Een van mijn beste vrienden vond deze pagina en hij besloot hem uit de vergetelheid te trekken. Hij zette de pagina vol met informatie en stuurde iedereen uitnodigingen om lid te worden van de pagina. Om te zorgen dat er wat inhoud op kwam schuimde hij het internet af naar links en foto's en zette deze op de pagina neer. Een van de (wat mij betreft) leukste vondsten was dit filmpje over een wandeling over de zeedijk. Alhoewel het merendeel van de plaatsen op de zeedijk die ik bezoek er niet op staan geeft het toch een leuke sfeerimpressie van de zeedijk. Een van de plekken die wel in beeld komt is het Griekse restaurant Thalassa dat ik iedereen van harte kan aanbevelen. Dus met grote dank aan de speurder, geniet van deze wandeling over de zeedijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten