zaterdag 15 januari 2011

Darten

Afgelopen week was het erg druk geweest op het werk en om alles op tijd af te krijgen voor onze sprint review. Vrijdagmiddag zag alles er tenslotte goed uit en iedereen had het wel gehad. Uiteraard is het dan een mooi eind van de week om de dart pijlen uit de lade te halen en de week af te sluiten met een potje tactics, ons geliefde spel. Nu heb ik wel eerder verteld dat ik niet tot de categorie top darters behoor en ik had dan ook niet de verwachting dat ik deze partij ging winnen. Het ging echter erg goed en tenslotte had ik drie pijlen om de partij uit te maken. Ik moest minimaal een bull gooien om te winnen. Pijl een en twee kwamen beide dicht tegen de roos aan en deze werd daar aardig door geblokkeerd. De laatste pijl nestelde zich echter tussen de andere twee in de bull's eye, de mooiste worp om een partij mee te winnen. Ik ging dan ook met een erg goed gevoel het weekend in.

1 opmerking: