zaterdag 1 januari 2011

Oudjaar

Dit jaar was oudjaar anders dan andere jaren. Zo begon het al met het feit dat dit een normale werkdag was en ik 's ochtends naar Almere vertrok om de laatste werkdag van 2010 in te luiden. Tevens was ik niet 100% fit, zo schor als maar mogelijk was (en dat terwijl ik geen concert bezocht had de dag daarvoor) en een lichte verkoudheid. Ik zou toch geen griep krijgen.

Na het werk even naar huis om mijn spullen achter te laten en daarna door naar mijn ouders, 31 december is tenslotte de verjaardag van mijn vader. De rest van de familie was al aanwezig en ook ik voegde mijn (vloeibare) cadeau toe aan de reeds aanwezige flessen. Het was erg gezellig en de uitstekende zalmsalade die mijn vader gemaakt had smaakte iedereen erg goed. Daarvoor echter hadden we het nieuwe jaar al ingeluid met oliebollen en champagne want om middernacht zou iedereen ergens anders zijn. Mijn ouders thuis, mijn zusje, zwager en neefje bij hun thuis, mijn nichtje in de stad en ik ook in de stad. Ik vertrok dan ook tijdig naar huis alhoewel ik niet zeker wist of ik de stad in zou gaan. Zoals gezegd ik was niet helemaal fit en twijfelde dan ook of ik zou gaan. Verder was er op 1 januari ook nog de nieuwjaarsborrel in het elfde gebod en de keuze was moeilijk. In de loop van de avond besloot ik echter om thuis te blijven en de volgende dag de stad in te gaan. Voor de eerste keer ga ik dit jaar een nieuwjaarsborrel doen (het helpt wel dat het morgen zondag is), eens kijken hoe dat bevalt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten