donderdag 20 januari 2011

Stedentrip

De eerste vakantie voor dit jaar (Florida) is geboekt en staat voor een groot gedeelte zelfs al in de steigers. Er hoeven nog maar een paar dingen ingevuld te worden en we (Dennis, Simon en ikzelf) zijn er klaar voor. Er kan dus ook naar andere dingen vooruit gekeken worden en een van die dingen is een stedentrip samen met een van mijn beste vrienden. De afgelopen jaren zijn we ook al samen weggeweest, zowel naar België, Scandinavië als het oude Oostblok. De eerste geopperde ideeën was een voortborduren op deze dingen. Zo werd er gepraat over een trip met de auto naar België naar bv. Oostende of een vliegtocht naar een grote oost Europese stad waar wij nog niet geweest waren. Tot afgelopen vrijdag in de kroeg (de plek waar de beste ideeën geboren worden) hij met de suggestie St. Petersburg kwam. Ik vond dat een uitstekend idee en kwam er al snel achter dat je voor rond de €200  al een retour naar St. Petersburg hebt. De komende dagen ga ik maar eens uitzoeken wat daar allemaal te beleven valt. Als al mijn plannen doorgaan wordt het dan een jaar waarin ik zowel Amerika, Azië als Rusland ga bezoeken. Drie totaal verschillende culturen in een jaar is best wel bijzonder te noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten