vrijdag 14 januari 2011

Liftster

Gisteren was de laatste dag dat ik mijn liftster aan boord had. Een collega haar auto moest fors in de revisie en zij had dus enkele weken geen vervoer. Aangezien ze bij mij in de buurt woont (en slechts maximaal drie dagen per week naar kantoor moest) vond ik het uiteraard geen enkel probleem om haar op te pikken en samen naar Almere te rijden. Ze heeft echter twee kinderen  en omdat ik op tijd op het werk moest zijn betekende dat ook samen haar dochter naar de basisschool brengen en bij late terugkomst via de opvang rijden zodat ze haar dochter tijdig kon opvangen. Zo heb ik gedurende enige weken de geneugten van kinderen kunnen meemaken en ik moet zeggen het is best wel leuk om zo'n wijsneus (6 jaar) mee te maken. Zoals gezegd het is nu voorbij en aan de ene kant denk ik dat ik die zesjarige wijsneus en het gezelschap zal missen. Aan de andere kant is geen verplichtingen ook wel  weer erg prettig en ongegeneerd gapen en harde muziek draaien in de auto ook wel weer fijn. Mocht ze echter weer auto problemen hebben dan vind ik het geen enkel punt om weer enige weken als chauffeur te dienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten