woensdag 19 januari 2011

Drukke dinsdag

Het was een erg drukke dinsdag gisteren. Zoals in de vorige blogpost al aangekondigd moest ik een demo geven in Wageningen aan onze klanten en ik moest daar om 09:00 zijn. Ik vertrok netjes op tijd van huis met ruime speling maar het regende. En regen betekent paniek op de weg en file, veel file. Het zou dan ook krap worden of ik op tijd in Wageningen zou aankomen. Toen ik er ook nog in slaagde de afslag naar de A30 voor bij te rijden omdat ik druk met een collega in gesprek was, was het duidelijk ik zou te laat gaan komen. Toen vervolgens ook nog mijn Tom Tom er mee uitscheed (de stroom voorziening vanuit mijn auto werkte niet, begin ik wel te vloeken. Een belletje naar kantoor hielp me wel weer in de goede richting met een paar tips van een collega, maar ik was toch te laat. Gelukkig was een andere collega wel aanwezig en hij kon de klanten zijn presentatie geven zodat ze geen tijd verspilden. Ik gaf mijn demo na zijn presentatie en de klanten waren erg tevreden over ons verhaal zodat we met een goed gevoel richting Almere reden.

Ik was pas tegen één uur in Almere en aangezien de kantine dan al begint te sluiten was dat een prima smoes om via de slager terug te rijden en daar een broodje bal met honing mosterdsaus en een pistolet met tartaar (peper, zout en uitjes) te scoren. Vervolgens naar kantoor waar het har doorwerken was tot het om 5 uur tijd was voor een bijeenkomst met speech, hapjes en drankjes. Mijn team had het echter erg druk en meteen na de speech gingen we terug naar onze werkplek om hard door te werken. Als goede facilitator dook ik echter richting de kantine en vroeg aan het hoofd een grote schaal met hapjes en wat drankjes voor het hardwerkende team boven. Ik werd met gejuich onthaald en onder het verorberen van de lekkere liflafjes en een bijbehorende blikje cola of iets dergelijks werd er hard doorgewerkt. Het resultaat was navenant aan de kwaliteit van de hapjes want alles werd netjes afgerond en opgeleverd en met een goed gevoel vertrokken wij dan ook naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten