woensdag 12 januari 2011

Niet koken

Gisterenavond was een avond dat ik niet kookte, nu gebeurt dat wel vaker en dan is de reden meestal dat ik uit eten ga, bij iemand ga eten of langs bijvoorbeeld Suvarnaphum rijd om eten te halen. Deze avond ging geen van deze redenen op, ik was gewoon laat terug van mijn werk. Er was een bijeenkomst met afsluitende borrel en hapjes. Ik was rond 8 uur thuis en had genoeg gesnackt om geen honger meer te hebben. Nu is dit iets wat de komende weken vaker gaat duren want het aantal avond sessies is de komende weken fors. Gelukkig staat bij die andere sessies beter voedsel op de tafel dan alleen wat snacks. Zo is er een sessie waar de pizza's van Pulcinella op tafel komen en een sessie waar de catering door het gouden huis verzorgd gaat worden. Daar kijk ik dan toch wat meer naar uit dan naar de snacks (warm en koud) uit de eigen kantine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten