maandag 24 januari 2011

Dvd speler

Begon het weekend goed met het winnen van darten, het vervolg was wat minder. Zoals enige tijd terug gemeld was ik van plan om weer te beginnen met downloaden. De software is inmiddels geïnstalleerd en de start met downloaden is gemaakt. Zo heb ik voor een vriendin de cd Ministry of sound - Chilled II gedownload en was ik aan het kijken welke films ik zou gaan downloaden. Ik had echter ook nog wat films te kijken dus daar begon ik ook aan. Helaas bleek mijn dvd speler echter de geest gegeven te hebben dus dat ging niet door.  Wel een mooie reden om te kijken wat ik ter vervanging wil kopen. Een nieuwe dvd speler wordt het vanzelfsprekend niet, dan zou het minimaal een blue ray speler gaan worden. Een mooiere optie is echter een media speler zoals een popcorn. Dit heeft meteen als voordeel dat ik mijn zusje niet meer verwijtend aan hoef te kijken als ze de films niet teruggeeft want mijn exemplaar staat dan gewoon op de popcorn en niet meer op een dvd'tje.

Waarschijnlijk betekent het aanschaffen van een popcorn dat ik ook een nieuwe tv moet kopen want de mijne is meer dan 10 jaar oud en ik vermoed dat ik hier geen moderne apparatuur op kan aansluiten. Maar gauw eens gaan uitzoeken wat ik allemaal wil hebben en dat gaan aanschaffen. Daarna een in en uitruimen van de nieuwe hardware. Dan kunnen meteen alle overbodige spullen als video recorder en cd speler de deur uit want die zijn al jaren terug vervangen door dvd speler en iPod.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten