donderdag 13 januari 2011

Vakantie terugblik

Afgelopen zaterdag kreeg ik van mijn medereiziger op de Azië vakantie (Kuala Lumpur, Singapore en Bangkok)  een dvd met daarop een foto collage van onze vakantie. Hij had hem al eerder opgestuurd maar de ptt was er in geslaagd om de dvd te verliezen dus ik kreeg hem nu maar persoonlijk overhandigd. Ik had het druk dus het duurde een paar dagen voor ik de tijd had om de dvd in de dvd speler te stoppen en te kijken naar de foto collage die hij gemaakt had. Toen ik eenmaal de dvd opgestart had was ik niet meer voor de buis weg te slaan en genoot van de mooie beelden (en bijbehorende herinneringen) die voorbij kwamen. Ik was wederom zwaar onder de indruk en indien mogelijk wil ik dit jaar opnieuw naar Azië vertrekken om het hele verhaal nog eens dunnetjes over te doen. Ron bedankt voor de mooie beelden en de fijne herinneringen. Ik zeg in november gaan we opnieuw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten