woensdag 29 december 2010

Download stop

Vertelde ik laatst al dat ik geen games gespeeld had sinds ik mijn nieuwe computer heb, ook het downloaden is er flink bij ingeschoten.Ik heb geen enkele film of cd gedownload sinds de nieuwe computer er is en sta ook niet echt te springen. Ik heb nog genoeg muziek waar ik nog nooit naar geluisterd heb en er ligt ook nog een flinke stapel films die ik nog moet zien. Zo heb ik zelfs Avatar nog niet gezien, maar daar heb ik een goede smoes van. Mijn zuster heeft hem namelijk nog steeds niet terug gekregen. Nu lopen mijn ouders en mijn zuster nog niet te vragen waar de nieuwe films blijven maar ik vermoed dat er binnenkort toch wel kamervragen (huiskamer vragen dan) gesteld zullen worden over het uitblijven van nieuw amusement. Hierbij dan ook mijn eerste goede voornemen voor 2011. Ik ga alle benodigde software weer installeren en ga weer films en cd's downloaden.

1 opmerking: