woensdag 15 december 2010

Wellcome again

Na de muziek quiz werd de bekende vraag gesteld, wie gaat er mee een hapje eten. Ondanks protesten in de vorm van "Mijn vrouw komt zo meteen op Schiphol aan" en "Ik had beloofd thuis te gaan eten" vertrokken wij toch gezamenlijk naar de zeedijk richting Little Thai Prince. Deze was de vorige keer zo goed in de smaak gevallen dat hier weer naar toe gegaan moest worden. Het was er echter net zo druk als altijd dus we moesten zeker een half uur op een tafeltje wachten. Gezien de afspraken werd er dus maar verder gezocht en kwamen wij bij Wellcome, het Vietnamese restaurant waar ik oog graag een hapje mag eten. Hier was wel genoeg plek en we gingen de kaart bestuderen. Er waren 2 echte Vegetariërs bij (geen vlees en geen vis) en deze hadden toch wat problemen met de keuze. De serveerster bracht echter uitkomst met een aantal dingen die niet op de kaart stonden en even later had iedereen zijn keuze gemaakt. Ik ging weer eens voor eend, deze keer in citroen, iets dat ik zeker bij de helft van mijn bezoeken aan een Vietnamees restaurant doe. Onder het genot van een drankje verschenen de gerechten en iedereen liet het zich goed smaken. Zo goed dat er geen kruimel overbleef en iedereen eenstemmig besloot dat het eten hier erg goed was. Met een rekening van €100 voor vijf personen  (inclusief fooi) was het ook deze keer weer goed eten voor weinig geld op een van de vele restaurants op de zeedijk. Bij het verlaten van Wellcome namen wij afscheid van elkaar met de kreet tot de volgende muziek quiz want het was een erg leuke dag geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten