zondag 5 december 2010

De 1e werkweek

Inmiddels zit de 1e volle week op mijn werk er alweer op na de vakantie en Azië en de paar dagen rust in Nederland na die vakantie. Waar ik toch van familie en vrienden reacties krijg in de trend van of dat allemaal wel meevalt moet ik zeggen dat ik een fijne baan heb die ik erg leuk vindt en ik heb dan ook geen enkele vorm van aanpassing nodig gehad. Ik ben maandag begonnen en zat meteen weer in het werk ritme. Dat ging probleemloos door tot het weekend was en na een welverdiende vakantie is het weer fijn om aan de dagelijkse arbeid te gaan. Kortom de afwisseling tussen werk en vakantie gaat prima en de volgende break is in april mei 2011 als ik met Dennis en Simon naar Amerika ga. Tot die tijd zal ik mij prima amuseren met de dagelijkse werkzaamheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten