zondag 19 december 2010

Sneeuw = file

Vrijdag was de laatste werkdag van de week en ik stapte dan ook vrolijk naar buiten om in de auto te stappen voor het ritje naar het werk. Nu had ik dat witte laagje buiten wel gezien maar pas toen ik buitenkwam zag ik dat het geen laagje maar een laag was. Uiteraard met alle bijbehorende gevolgen van langzaam rijdend (als het al reed) verkeer. Na ruim een uur was ik de wijk nog niet uit en had mijn collega's al gewaarschuwd dat ik "ïets" later zou zijn die ochtend. Toen ik echter een telefoontje kreeg van een andere collega dat ik mijn enige verplichte op kantoor activiteit van die ochtend niet hoefde uit te voeren was ik dan ook erg blij. Zijn volgende opmerking was dat de snelwegen rond Amsterdam flink verstopt waren en dat ik beter thuis kon gaan werken. Ik aarzelde dan ook geen moment en draaide om bij de rotonde en reed terug naar huis. Eenmaal thuis gekomen bleek dat ik ruim een uur had gedaan over een stuk van nog geen kilometer. Kortom als ik meteen besloten had om thuis te gaan werken was dat een stuk slimmer geweest!

1 opmerking:

  1. Ik had het geluk dat ik vrijdags altijd thuis werk, dat was deze keer een zegen!!

    BeantwoordenVerwijderen