vrijdag 24 december 2010

Kerst eten met de cloud

Op de laatste dag van het jaar dat zo'n beetje het hele team er nog was werd een jaar van hard werken en vele mooie dingen bereiken afgesloten met een gezamenlijk etentje in restaurant the boathouse. Iedereen die mij een beetje kent begrijpt dat ik de organisatie van het geheel op mij genomen had en zo kwamen wij tussen half zes en zes aan waar in een ruimte met open haard 2 lange tafels voor ons gedekt waren. Onder het genot van een drankje werd het menu bestudeerd (een keuze menu met twee gerechten per gang want anders was het niet te doen voor de kok). We starten met een proeverij van o.a. vitelllo tonato, carpaccio en kreeften bisque met daarbij een fijne witte wijn. Er volgde een keuze tussen stroganoff en herten biefstuk met uiteraard een rode wijn. Vervolgens een kaasplank(je) met port om te eindigen met mousse of cheesecake. Gezien het feit dat we pas om tien uur van tafel gingen was de avond zeker een succes te noemen. Op naar 2011 waar we wederom mooie dingen gaan doen.

2 opmerkingen:

  1. Dat kaasplankje ziet er anders uit dan ze bij La Rive serveren :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het eerst dat ik ook van een kaasplankje at. Normaal doe ik oude kaas op brood. Was erg gezellig en vooral ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen