zaterdag 4 december 2010

Uit eten

Vrijdagavond stond in het teken van een avondje uit met een goede vriendin. Ik was net terug uit Azië en zij vertrok over twee weken naar dat continent dus we konden nog net afspreken. Aangezien zij degene was die mij had aangeraden naar Azië te gaan was ze, naast het blog, zeer benieuwd naar mijn ervaringen. We begonnen dat te bespreken in onze standaard startplek, het elfde gebod. Onder het genot van een biertje en goed gezelschap hadden we het over mijn vakantie. Daarnaast was ze zeer te spreken over het aardigheidje dat ik voor haar meegenomen had. Op mijn vraag wat en waar te eten werd het uiteraard Aziatisch en de keus viel op The little Thai prince.

De drukte viel deze keer mee, er gingen net enkele gasten van tafel en we hadden dus direct plek. Zij bestelde voor ons beiden en dat werden drie hoofd gerechten en een salade. Zoals altijd in dit restaurant was alles van een uitstekende kwaliteit maar de beef schotel was toch wel de topper. Zoals je trouwens aan de (actie) foto kunt zien hebben we ons alles erg goed laten smaken, er bleef tenslotte alleen een restant van de papaja salade over. Na het diner gingen we nog even een afzakkertje nemen in de roode baron waar een andere kennis reeds aanwezig was. Aan alle goede dingen komt echter een eind en tegen 11 uur vertrok zij richting huis na een, wederom, erg geslaagde avond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten