maandag 27 december 2010

2e kerstdag

Tweede kerstdag was ik van plan om eens lekker niets te doen. Zoals wel vaker gebeurd met mooie plannen kwam hier echter niets van terecht. De dag begon met druk facebook en sms verkeer van mijn zuster. Mijn neefje twijfelde of hij het spel dat ik hem gegeven had wel of niet wilde ruilen en mijn zusje wilde dus de bon hebben. Daarnaast vroeg zij of ik mee ging naar de film want er was nog een plekje over naast hun. Dat laatste sloeg ik af maar zij stonden rond half een aan de deur om de kassabon voor het spel op te halen. Ik besloot om dan maar meteen te gaan winkelen want in tegenstelling tot vroegere tijden toen alleen de meubel boulevard open was op 2e kerstdag was Albert Heijn nu ook gewoon open. Het was lekker rustig in de supermarkt dus dat deed prima boodschappen. In de middag vertrok ik naar het 11e gebod waar er een after christmas party was met enkele goede bekenden. Het was erg gezellig en dat niet alleen door de lekkere hapjes en de St. Feuillion kerst maar ook door het goede gezelschap. Kortom een prima manier om 2e kerstdag door te brengen en zeker voor herhaling vatbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten