zaterdag 25 december 2010

Christmas shopping

Vrijdag was ik vrij maar ik had het drukker dan op een normale werkdag. Als eerste stond ik om 09:00 op de stoep bij Nassau kappers in Halfweg om mij een strakke kerst coupe aan te laten meten. Vervolgens was het boodschappen doen voor het kerstdiner. Dat was dit jaar bij mijn zuster en zwager maar ik zou voor het vlees, de salades en de vis zorgen. Dit naast de normale boodschappen die ik zelf moest doen. Gelukkig was het overal niet al te druk dus ik kon in een straf tempo, bakkers, groenteboeren, slagers, viswinkels en andere zaken af hollen om de diverse spullen in te slaan. Vervolgens ook nog eens cadeautjes voor iedereen kopen om onder de kerstboom te leggen en we waren alweer enkele uren verder. Als laatste op de rij nog een bezoekje aan het postagentschap om het aangetekende pakket met de papieren voor de jaarlijkse boeken controle van de VVE op te halen en het was alweer twee uur voor ik thuis was. Zoals ik van te voren verwacht had was ik aardig vermoeid na het hele gezellig etentje met mijn werk van gisteren en al het gehol van vandaag. Dat wordt dus vrijdag avond lekker thuisblijven met een boek om zaterdag ongeschonden 1e kerstdag door te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten