maandag 6 december 2010

Sinterklaas

Zoals elk jaar vierden wij ook dit jaar sinterklaas bij mijn zusje en zwager in Amstelveen. Alleen was het dit jaar anders dan andere jaren. Mijn neefje geloofde vorig jaar al niet meer in Sinterklaas maat toen werd er als overgangsjaar nog iets met cadeaus gedaan. Uiteraard kochten mijn ouders nog wat voor mijn neefje en nichtje (daar ben je tenslotte oma en opa voor) maar dat was het wel. In plaats van het cadeau gebeuren had mijn zusje besloten om een fondue avond te gaan doen  Alles stond dan ook netjes klaar in de eetkeuken en na het tonen van vakantie foto´s betraden we dan ook de keuken om te gaan genieten. Bijna alles ging schoon op, het brood, de salades, de champignons, de aardappeltjes maar niet al het vlees. De kipnuggets (je moet wat met een neefje dat erg weinig lust) vonden weinig aftrek en dat waren dan ook de enige restanten die achterbleven. Na de koffie was het alweer tijd om te vertrekken want mijn moeder wou heel graag de nieuwe maffia serie boardwalk empire (en met Martin Scorcese als regisseur belooft dat heel wat) zien en die begon om half negen. Om 8 uur vertrokken we dus na een gezellige avond en prima maaltijd. Op naar de kerst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten