donderdag 16 december 2010

Juliette zonder Bianca

Het was weer tijd voor mijn halfjaarlijkse marteling, een bezoek aan mijn tandarts en mijn mondhygiëniste. Monter stapte ik dan ook de praktijk binnen en nam plaats om op mijn beurt te wachten. De normale volgorde is eerst de mondhygiëniste en dan de tandarts maar deze keer was Juliette (de tandarts) de eerste. Toen ik na de controle (die wederom geen schade opleverde) naar Bianca (de mondhygiëniste) wou doorschuiven bleek deze echter ziek te zijn. Dat betekende dat ik dus na 5 minuten al klaar was (in tegenstelling tot na drie kwartier) maar ik moest dus een nieuwe afspraak bij Bianca maken. Nu is zij kennelijk erg populair want de eerste plek was 1 maart 2011. Aangezien er niets aan te doen was maar deze afspraak gemaakt en dat betekent dat ik na drie maanden al weer aan de zweetdruppels moet in plaats van na zes maanden. Maar ja no pain no gain zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten