zaterdag 18 december 2010

Kerstmarkt

Het was weer tijd voor onze kerstmarkt, het alternatief voor een kerstpakket. De opzet was simpel doch effectief. Bouw de kantine om tot een heuse Duitse kerstmarkt met bar, voedsel stalletjes en winkel kraampjes. Geef elk personeelslid een zak met muntjes en een tas en de strijd kan beginnen. Normaliter vind ik het veel te druk maar dit jaar viel het mee. Door weer een mislukt weeralarm van de nieuws diensten waren veel mensen vlot weg en was er genoeg ruimte om te genieten van het eten (een wok toko, een burger en frietjes toko, een soep toko en behoorlijk wat zoetigheid) en redelijk relaxed te kunnen shoppen. Ik ging voor de tactiek van vorig jaar en kocht snel twee geurtjes waardoor ik op drie muntjes bleef steken. Deze gaf ik aan een collega en binnen de vijf minuten was ik klaar. Daarna rustig wat eten en drinken, bijpraten met collega's en tegen half zeven was het tijd om huiswaarts te keren. En ondanks alle waarschuwingen voor verstopte verkeersaders reed ik probleemloos en fileloos naar huis. Wat mij betreft de beste kerstmarkt tot nu en hopelijk loopt die van volgend jaar volgens hetzelfde scenario.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten