zaterdag 14 augustus 2010

Uitbreiding


Een paar maanden geleden had ik het, in dit artikel, over mijn een jarig jubileum als blogger en vermeldde daarbij dat dit inmiddels mijn derde blog is na de twee eerdere vakantieblogs (Duitsland en Amerika). Nu was ik van de week eens aan het kijken welke (nieuwe) opties Google aan haar bloggers bied en vond daar de mogelijkheden om blogs te exporteren en te importeren. Na wat geëxperimenteer lukte het mij om het blog over de Duitse vakantie naar mijn pc over te halen en in een nieuw blog te zetten. Het mooie is dat de artikelen netjes neergezet worden op de datum van plaatsing. Hierbij heb ik ze dus ook op mijn vaste blog neergezet en staat de eerste post dus opeens op 14 juni 2009 i.p.v. op 27 juli. Binnenkort gaat het Duiste blog dan ook definitief op slot en heb ik nog maar 2 blogs over, dit blog, inclusief de Duitse vakantie en het gezamenlijke Amerika blog. Drie keer raden wat de volgende actie gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten