woensdag 11 augustus 2010

Zus en zwager


Zaterdag was ik bij mijn zusje en mijn zwager. Het was de eerste keer dat we elkaar zouden zien na de vakanties dus we hadden er zin in. Ik was wat benauwd voor het eten want ik kreeg te horen dat ik pas na zes uur kon komen omdat ze eerst naar de canal parade in Amsterdam zouden gaan. Gelukkig was het slecht weer en bleven ze thuis waardoor ik blij verrast werd met meloen met parmaham als voorgerecht. Een tussengerecht van een frikadel speciaal (mijn neefje en een vriendje kregen friet met frikadellen en aangezien ik dat in geen eeuwen had gegeten wou ik er ook een). En als hoofdgerecht kip Provençaal met frites en salade.

Naast verhalen uitwisselen over de vakanties stond ook de elektronica hoog in het vaandel. Mijn nichtje had eindelijk een Blackberry (een curve) en was daar erg gelukkig mee. Mijn asus notebook werd bewonderd (daar stonden dan ook mijn vakantiefoto’s op) en mijn zwager liep te kwijlen over mijn iPhone. Ik greep dan ook gelijk de gelegenheid aan om mijn allereerste tweet te plaatsen met een foto erbij. De avond was in erg gezellig en ik vertrok dan ook pas na tien uur naar huis. Kortom een prima zaterdagavond en voor herhaling vatbaar.

1 opmerking:

  1. Haha, dat kan geen familie van jou zijn, veel te knap!!! Of ze neigt waarschijnlijk meer naar je zus dan naar jou :-).

    En Blackberries voor privé gebruiken zijn zooooo 2009 :-)!

    BeantwoordenVerwijderen