zondag 29 augustus 2010

Kafé België


Afgelopen mei was ik met een oud collega in Amsterdam uitgeweest en we hadden meteen een vervolgafspraak gepland. Deze keer was het zijn beurt om te organiseren en dat betekent uiteraard Utrecht daar hij zijn domicilie in een van de vinex wijken aldaar heeft.

Na de start van de reis in Amsterdam liep ik de trein uit, hoog Catharijne binnen en sms’te hem waar we elkaar zouden ontmoetten. Ik kreeg snel een berichtje terug dat hij binnen enkele minuten bij de Bruna in de grote hal zou staan en dat ik daar heen kon lopen. Binnen de twee minuten was hij inderdaad ter plekke en leidde mij naar de Utrechtse binnenstad en wel Kafé België. Dit is een erg gezellig eetcafé met zo’n 200 verschillende soorten bier waarvan 20 op de tap. We startten met een witbier en vervolgden dat met nog twee, voor mij nieuwe, bieren. Er werd flink wat bijgepraat over de afgelopen maanden maar ook over de nieuwe baan waar hij per 1 september aan zou beginnen. Het was een prima begin van de avond en de verleiding was groot om te blijven zitten, maar op een gegeven moment werd het toch echt tijd om een restaurant op te gaan zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten