zondag 8 augustus 2010

Avond uit


Ik had een vriendin van mij nog niet gezien sinds ik weer van mijn vakantie teruggekeerd was en het was dus hoog tijd om af te spreken. Uiteraard was ons afspreekpunt het elfde gebod maar deze keer gingen we er niet samen heen. Normaliter pikt een van ons de ander op maar sinds kort heeft zij een Vespa en uiteraard moest ze daar mee naar de stad. Zo zat ik dus rustig bij het elfde gebod tot ik een sms kreeg dat ze er aan kwam en of ik haar wilde oppikken op de prins Hendrikkade. En ja hoor daar kwam zij vol trots de bocht uit op haar witte vespa.

Even later (het vastzetten van de scooter kostte nogal wat tijd) zaten wij gezellig buiten bij het elfde gebod te genieten van een drankje en een bittergarnituur. Het was een drukke chaos op de zeedijk want dit weekend was de gay pride en de diverse homo bars hadden flink uitgepakt met podia en installaties. Er galmden dan ook klassiekers uit het homo repertoire door de straat en dat is toch niet onze muziek. Desondanks genoten wij van de zon, het gezelschap (er waren vele goede bekenden op het terras te vinden), de drank (er was sint Bernardus trippel van de tap), de door Skek geleverde hapjes en elkaars gezelschap. Een prima begin van een mooie avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten