woensdag 25 augustus 2010

Import the sequel


Zoals een paar dagen geleden al aangekondigd is inmiddels ook het Amerika vakantie blog in dit blog getrokken. Hierdoor heb ik al mijn blog activiteiten teruggebracht naar een blog en meteen de begin datum van mijn blog teruggezet naar 20 januari 2009. Kortom mijn blog is in een klap meer dan anderhalf jaar oud geworden. Hierdoor heb ik ook in een keer een van mijn doelstellingen, meer dan 500 blogposts gehaald maar dat vind ik enigszins vals spelen omdat er bijna 200 stuks geïmporteerd zijn. Daarom zet ik de doelstellingen nu op 25 volgers (schiet nog niet echt op we staan op 17) en 750 blogposts. We gaan zien welke doelstelling eerder gehaald gaat worden.

Ik heb geleerd van de ervaringen die Dennis had met de import functie. De mensen die op de email lijst staan worden in een keer gespamt met alle berichten die erbij komen en om die mensen niet meteen met meer dan honderd nieuwe berichten op te zadelen heb ik ze eerst losgekoppeld, toen de update gedaan en vervolgens ze weer gekoppeld. Kortom welkom bij de nieuwe versie van mijn blog waar je al mijn activiteiten terug kunt vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten