dinsdag 17 augustus 2010

Busreis


Toen ik afgelopen vrijdag met een goede kennis bij het elfde gebod in gesprek raakte was een van de onderwerpen mijn geplande vakantie naar Azië. Op zijn vraag wat het programma was gaf ik aan dat o.a. Kuala Lumpur en Singapore tot de opties behoorde had hij een goed stuk advies voor mij. De steden liggen vrij dicht bij elkaar en vliegen is dan ook slechts een kort stukje. Je bent meer tijd kwijt aan uit en in checken, boarden en wachten dan aan vliegen zelf. Een veel goedkoper (20% van de prijs), luxer en bijna net zo snel vervoermiddel was de bus. Voor nog geen €25 rijdt er een super-de-luxe pendelbus elke twee uur tussen beide steden. Je hebt hier o.a. airco, meer ruimte dan in een vliegtuig, stewardessen die maaltijden en drankjes serveren en een aparte lounge sectie met zithoekjes en tafeltjes om je laptop aan te sluiten. Het enige wat ik in de omschrijving miste was wifi en dat vind ik dan wel weer logisch, dat ze dat niet hebben aan boord van een bus. Kortom als we beide steden bezoeken dan gaan we niet met het vliegtuig maar met deze bus maatschappij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten